Close

Projects

Contact

News

Sosyal Medya

Sosyal Medya Görsel Boyutları 2021

Sosyal Medya Görsel Boyutları 2021

Instagram Resim Boyutları

Instagram, yatay ve dikey olarak yönlendirilmiş görüntüleri destekler. Aynı zamanda, platform ilk başlatıldığında bilinen şey olan kare görüntüleri de destekliyor.

Bu, markanızın seçeneklerini artırır. Ama aynı zamanda görüntü boyutlarının doğru olmasını biraz daha zor hale getirir. Resimlerinizin en iyi şekilde görünmesini sağlamak için bu yönergeleri izleyin.

Instagram profil fotoğrafı boyutu: 320 x 320 piksel

Instagram profil fotoğrafları 320 x 320 piksel boyutunda saklanır, bu nedenle en az bu kadar büyük bir resim yüklediğinizden emin olun.

Ölçüler kare formatta olsa da Instagram profil fotoğrafları daire şeklinde görüntülenir. Fotoğrafta odaklanmak istediğiniz tüm öğelerin ortalanarak kırpılmamasını sağlayın.

Paylaşım fotoğrafları için Instagram resim boyutları:
  • Yatay: 1080 x 566 piksel
  • Dikey: 1080 x 1350 piksel
  • Kare: 1080 x 1080 piksel
  • Desteklenen en boy oranları: 1.91: 1 ile 4: 5 arasında herhangi bir yer
  • Önerilen resim boyutu: 1080 piksel genişlik, 566 ile 1350 piksel arası yükseklik (görüntünün yatay veya dikey olmasına bağlı olarak)
İpuçları:
  • Resimlerinizin Instagram’da en iyi şekilde görünmesini istiyorsanız, 1080 piksel genişliğinde bir resim yüklemeyi hedefleyin.
  • 1080 pikselden büyük bir Instagram görüntüsünü paylaştığınızda, Instagram bunu 1080 piksele kadar boyutlandıracaktır .
  • 320 pikselden daha düşük çözünürlüğe sahip bir fotoğrafı paylaşırsanız, Instagram bunu 320 piksele kadar boyutlandıracaktır.
  • Görüntünüz 320 ile 1080 piksel arasında genişlikte ise Instagram , fotoğrafın en boy oranı 1.91: 1 ile 4: 5 arasında olduğu sürece bu fotoğrafı orijinal çözünürlüğünde tutacaktır (yükseklik 566 ile 1350 piksel arasında ve genişliği 1080 piksel). ”
  • Yüklediğiniz Instagram resminiz farklı bir orandaysa platform, fotoğrafınızı desteklenen bir orana uyacak şekilde otomatik olarak kırpacaktır.
Küçük resimler için Instagram resim boyutları:
  • Ekran boyutu: 161 x 161 piksel
  • Önerilen yükleme boyutu: 1080 piksel genişlik
İpuçları:
  • Instagram’ın bu küçük resimlerin 1080 x 1080 büyüklüğündeki sürümlerini sakladığını unutmayın.
  • Instagram yayınınızı geleceğe hazır hale getirmek ve pikselleşmeyi önlemek için olabildiğince büyük resimler yükleyin.
Instagram Hikayeleri resim boyutu: 1080 x 1920 piksel
İpuçları:
  • Bu 9:16 en boy oranıdır.
  • Daha küçük piksel boyutuna (ancak aynı en boy oranına sahip) bir görüntü yüklemek, Hikayenin hızlı bir şekilde arabelleğe alınacağı anlamına gelir.
  • Bu oranı kullanmazsanız, Hikaye garip bir şekilde kırpılarak, yakınlaştırılarak görünebilir veya ekranın büyük kısımlarını boş bırakabilir.
  • Instagram Makaraları aynı boyutu kullanır.
Instagram portre görüntü boyutları:
  • Yatay: 1080 x 566 piksel
  • Dikey: 1080 x 1350 piksel
  • Kare: 1080 x 1080 piksel
  • En boy oranı: yatay (1.91: 1), kare (1: 1), dikey (4: 5)
  • Önerilen resim boyutu: 1080 piksel genişlik, 566 ile 1350 piksel arası yükseklik (görüntünün yatay veya dikey olmasına bağlı olarak)
IGTV boyutları:
  • 1080 x 1920 piksel
  • Bu 9:16 en boy oranıdır.
  • Kapak fotoğrafı: 420 x 654 piksel
Instagram reklamları resim boyutları:
  • Yatay: 1080 x 566 piksel
  • Kare: 1080 x 1080 piksel
  • Minimum genişlik: 320 piksel
  • Maksimum genişlik: 1080 piksel
  • Desteklenen en boy oranları: 1.91: 1 ile 4: 5 arasında herhangi bir yer.
Instagram Hikayeleri reklamları için resim boyutları: 1080 x 1920 piksel

Twitter resim boyutları

Görselleri içeren Tweetler, görsel olmayan Tweetlere göre sürekli olarak daha fazla tıklama, daha fazla beğeni ve daha fazla Retweet alır. Aslında, görsel içeriğe sahip Tweet’lerin katılım sağlama olasılığı üç kat daha fazladır.

Bu nedenle, doğru resimleri seçmek ve Twitter için harika görsel içerik oluşturmak önemlidir. Ve elbette bu, Twitter resim boyutlarını doğru bir şekilde almayı da içerir.

Profil fotoğrafları için Twitter resim boyutları: 400 x 400 (önerilir)
  • Minimum resim boyutu : 200 x 200 piksel
  • Maksimum dosya boyutu: 2MB
Başlık fotoğrafları için Twitter resim boyutu: 1500 x 500 piksel (önerilir)
İpuçları:
  • Görüntüyü geleceğe hazır hale getirmek için maksimum boyutu kullanmak en iyisidir.
  • Başlık resimleri 3: 1 en boy oranında kırpılır.
  • Başlık resimlerinin görüntülenme şeklinin kullanılan monitöre ve tarayıcıya bağlı olarak değiştiğini unutmayın.
Yayın içi fotoğraflar için Twitter resim boyutları: 1024 x 512 piksel (önerilir)
  • Minimum boyut: 440 x 220 piksel
  • Önerilen en boy oranı: 16: 9
  • Desteklenen formatlar: GIF, JPG ve PNG
  • Maksimum dosya boyutu: Mobil cihazlarda fotoğraflar ve GIF’ler için 5MB’ye kadar. Web’de 15 MB’a kadar.
Twitter kartı resim boyutu:

Twitter, bir Tweetin URL içerdiğini tanır. Ardından Twitter, özet kartı için bir Twitter resmi de dahil olmak üzere içeriği çekerek bu web sitesini tarar.

  • Minimum boyut: 120 x 120 piksel
  • Desteklenen formatlar : GIF, JPG, PNG
  • Maksimum dosya boyutu: 1 MB
İpuçları:
  • Twitter özet kartınızın nasıl görüneceğini test edebilir ve kart doğrulayıcıyı kullanarak bir önizleme görebilirsiniz .
  • Orada farklı Heyecan kartların bir dizi bu yüzden de, çeşitli büyüklükler. Normal özet kartlarının yanı sıra, büyük resimli özet kartları, uygulama kartları ve oyuncu kartları da vardır.
Reklamlar için Twitter resim boyutları:
  • Tek ve çok resimli tweet’ler: En az 600 x 335 piksel, ancak en iyi sonuçlar için daha büyük resimler kullanın.
  • Web sitesi kartı resmi: 1.91: 1 en boy oranı için 800 x 418 piksel. 1: 1 en boy oranı için 800 x 800. Maksimum dosya boyutu 20 MB.
  • Uygulama kartı resmi: 1: 1 en boy oranı için 800 x 800 piksel. 1,91: 1 en boy oranı için 800 x 418 piksel. 3 MB’lık maksimum dosya boyutu.
  • Atlı karıncalar: 1: 1 en boy oranı için 800 x 800 piksel. 1,91: 1 en boy oranı için 800 x 418 piksel. 2-6 görüntü kartı için maksimum 20MB dosya boyutu.
  • Direkt Mesaj kartı: 1.91: 1 en boy oranı için 800 x 418 piksel. 3 MB’lık maksimum dosya boyutu.
  • Görüşme kartı: 1.91: 1 en boy oranı için 800 x 418 piksel. 3 MB’lık maksimum dosya boyutu.

Facebook görsel boyutları

Facebook

Facebook, tasarım ve görsel boyutlarını sürekli günceller. Markanızın içeriğini geleceğe hazır hale getirmek için en iyi strateji, her zaman mümkün olan en yüksek kaliteli resmi yüklemektir. En iyi sonuçlar için Facebook’un önerilen dosya formatlarına bağlı kalın.

Profil fotoğrafları için Facebook resim boyutları: 170 x 170 piksel (çoğu bilgisayarda)

Facebook profil resminiz masaüstünde 170 x 170 pikselde görüntülenecektir. Ancak akıllı telefonlarda 128 x 128 piksel olarak görüntülenecektir.

Kapak fotoğrafları için Facebook görsel boyutları: 851 x 315 piksel (önerilir)
  • Ekran boyutu masaüstü: 820 x 312 piksel
  • Akıllı telefon ekran boyutu: 640 x 360 piksel
  • Minimum boyut: 400 x 150 piksel
  • İdeal dosya boyutu: 100 KB’tan az
İpuçları
  • Herhangi bir sıkıştırma veya bozulmayı önlemek için bir JPG veya PNG dosyası yükleyin.
  • En hızlı yükleme süreleri için önerilen piksel boyutlarını kullanın.
  • Profil resimleri ve logo veya metin içeren kapak fotoğrafları en iyi PNG dosyası olarak yüklendiğinde çalışır.
  • Kapak fotoğrafınızı yükledikten sonra yeniden konumlandırmak için sürüklemeyin.
Gönderiler ve zaman çizelgesi fotoğrafları için Facebook resim boyutları:

Facebook, yüklendiklerinde fotoğraflarınızı 500 piksel genişliğinde ve 1.91: 1 en boy oranına sığacak şekilde yüklendiklerinde otomatik olarak yeniden boyutlandırır ve biçimlendirir.

Ancak şu boyutları hatırlayarak pikselleşmeden veya yavaş yükleme sürelerinden kaçının:

  • Önerilen boyut: 1200 x 630 piksel
  • Minimum boyut: 600 x 315 piksel
İpuçları:
  • Atlıkarınca ekranı kullanarak markanızın Facebook gönderisinde 2-10 resim paylaşıyorsanız, resimler 1200 x 1200 olmalıdır.
  • Bu 1: 1 oranıdır.
Etkinlik kapak fotoğrafları için Facebook görsel boyutları: 1200 x 628 piksel (önerilir)
İpuçları
  • Bu yaklaşık 2: 1 oranıdır.
  • Etkinlik kapak fotoğrafınızın boyutu, bir etkinliğe eklendikten sonra düzenlenemez .
Panorama veya 360 ° fotoğraflar için Facebook resim boyutları:
  • Minimum resim boyutu: Facebook, “herhangi bir boyutta 30.000 piksel ve toplam boyutta 135.000.000 pikselden az” olması gerektiğini söylüyor .
  • En boy oranı: 2: 1
İpuçları
  • Facebook, bu görüntüleri “360 özellikli cihazlar kullanılarak çekilen fotoğraflarda bulunan kameraya özel meta verilere” göre otomatik olarak tanır ve işler.
  • Bu Facebook resimlerine ait dosyalar, JPEG’ler için 45 MB’a veya PNG’ler için 60 MB’a kadar olabilir.
  • Facebook, 360 ° fotoğraflar için JPEG’lerin kullanılmasını ve dosyaların 30 MB’tan büyük olmamasını önermektedir.
Facebook Hikayeleri için Facebook görsel boyutları: 1080 x 1920 piksel (önerilir)
İpuçları
  • Facebook Hikayeleri bir telefonun tam ekranını kaplar. Bu 9:16 en boy oranıdır.
  • 500 pikselden daha küçük genişliğe sahip bir resim seçmeyin.
  • Metin içeren Hikayeler için üst ve alt kısımların% 14’ünü metinsiz bırakmayı düşünün. (Bu 250 pikseldir.) Bu şekilde, herhangi bir harekete geçirme ifadesi markanızın profil fotoğrafı veya düğmeleri tarafından kapsanmaz.
Reklamlar için Facebook resim boyutları:
  • Facebook Feed reklamlarının boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Minimum boyut 600 x 600 piksel. Oran 1.91: 1 – 1: 1. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Facebook Sağ Sütun reklamlarının boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Minimum boyut 254 x 133 piksel. Oran 1: 1. (Unutmayın: Bunlar yalnızca masaüstü reklam biçimidir.)
  • Anında Makaleler için Facebook resim boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Oran 1.91: 1 – 1: 1. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Facebook Marketplace reklamları için resim boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Oran 1: 1. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Facebook Araması için görsel boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Minimum boyut 600 x 600 piksel. Oran 1.91: 1 – 1: 1. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Sponsorlu Mesajlar için Facebook resim boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Oran 1.91: 1 – 1: 1. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Messenger gelen kutusu reklamlarının boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Oran 1: 1. Minimum boyut 254 x 133 piksel. Maksimum dosya boyutu 30 MB.
  • Messenger Hikayeleri reklamlarının boyutları: En az 1080 x 1080 piksel. Oran 9:16. Minimum 500 piksel genişlik.

LinkedIn resim boyutları

Ne zaman iş için LinkedIn kullanmak – bu kişisel profiline veya bir şirket sayfası üzerinden olsun – görüntülerle LinkedIn güncellemelerini eşleştirme sürekli yorum ve paylaşımı artırmak için gösterilmiştir.

En iyi sonuçlar için aşağıda önerilen boyutlara sadık kalın. Sonlandırmadan önce profilinize ve içeriğinize her zaman birden fazla cihazda baktığınızdan emin olun.

Profil fotoğrafları için LinkedIn görüntü boyutları: 400 x 400 piksel veya daha büyük (önerilir)
İpuçları
  • LinkedIn, 7680 x 4320 piksele kadar fotoğrafları barındırabilir.
  • Ve 8MB’ye kadar olan dosyaları işleyebilir, böylece geleceğe hazır hale getirmek için olabildiğince büyük boyutta yükleyin.
Profil kapak fotoğrafları için LinkedIn görüntü boyutları: 1584 x 396 piksel (önerilir)
  • En boy oranı: 4: 1
İpuçları
  • Dosyanızın 8 MB’tan küçük olduğundan emin olun.
  • Kapak fotoğrafları, mobil cihazlarda ve masaüstünde farklı şekilde kırpılır. Sonlandırmadan önce profilinizi her iki ekranda da görüntülediğinizden emin olun.
Şirket sayfaları için LinkedIn resim boyutları:
  • Şirket logosu boyutu: 300 x 300 piksel
  • Sayfa kapak resmi boyutu: 1128 x 191 piksel
  • Life sekmesi ana resim boyutu: 1128 x 376 piksel
  • Life sekmesi özel modül görüntü boyutu: 502 x 282 piksel
  • Life sekmesi şirket fotoğrafları görsel boyutları: 900 x 600 piksel
  • Kare logo: En az 60 x 60 piksel
İpuçları
  • Şirket sayfanıza resim güncellemeleri gönderirken, PNG veya JPG resimleri kullandığınızdan emin olun.
  • 1.91: 1 en boy oranı kullanın.
  • 1200 x 628 piksel görüntüler idealdir.
  • Bu LinkedIn resim boyutu, LinkedIn Vitrin sayfaları için de geçerlidir .
Blog gönderisi bağlantı resimleri için LinkedIn resim boyutları: 1200 x 627 piksel (önerilir)
Bir güncellemede bağlantı paylaşmak için LinkedIn özel görüntü boyutu: 1200 x 627 piksel (önerilir)

Güncellemeye bir URL yapıştırırken, makale veya web sitesi başlığıyla birlikte, varsa önizlemede otomatik olarak oluşturulan bir küçük resim görünebilir.

Ancak metin kutusunun altındaki Görüntü simgesini tıklayıp bilgisayarınızdan bir fotoğraf seçerek bunu özelleştirebilirsiniz .

Bonus: Her zaman güncel sosyal medya görsel boyutu hile sayfasını edinin.  Ücretsiz kaynak, her büyük ağdaki her görüntü türü için önerilen fotoğraf boyutlarını içerir.

Ücretsiz hile sayfasını şimdi alın!

İpuçları:
  • Resim 1,91: 1 oranını kullanmalıdır.
  • Minimum 200 pikselden fazla genişlik.
  • Görsel genişliği 200 pikselden azsa, gönderinin sol tarafında küçük resim olarak görünecektir.
LinkedIn Hikayeleri görsel boyutları:
  • En boy oranı: 9:16
  • Çözünürlük: 1080 x 1920 piksel
  • Dosya türleri: JPEG ve PNG
İpuçları:
  • LinkedIn Hikayesini yayınladıktan sonra 24 saat içinde Hikayenizden ayrı ayrı gönderileri kaydedebilirsiniz .
  • LinkedIn Hikayelerini LinkedIn Mesajlaşma aracılığıyla birinci derece bağlantılarınızdan herhangi biriyle paylaşabilirsiniz.
Reklamlar için LinkedIn resim boyutları:
  • Reklamlar için şirket logosu boyutu: 100 x 100 piksel
  • Gündem reklamları logo boyutu: 100 x 100 piksel
  • Gündem reklamları özel arka plan resmi: 300 x 250 piksel
  • Sponsorlu içerik resimleri: 1200 x 627 piksel (1.91: 1 en boy oranı)
  • Sponsorlu içerik atlıkarınca resimleri: 1080 x 1080 piksel (1: 1 en boy oranı)

Pinterest resim boyutları

Profil fotoğrafı için Pinterest resmi boyutu: 165 x 165 piksel (önerilir)
İpuçları
  • Profil fotoğrafınızın bir daire olarak görüntüleneceğini unutmayın.
Profil kapak fotoğrafı için Pinterest görüntü boyutu: 800 x 450 piksel (minimum)
İpuçları
  • Kapak fotoğrafı yerine portre fotoğrafı yerleştirmekten kaçının.
  • Bunun yerine 16: 9 en boy oranına sahip bir yatay fotoğraf kullanın.
Pinler için Pinterest resim boyutları:
  • En boy oranı: 2: 3 (önerilir)
  • Kare pimler: 1000 x 1000 piksel
  • Önerilen boyut: 1000 x 1500 piksel
  • Maksimum dosya boyutu: 20 MB
İpuçları
  • 2: 3 en boy oranını korumak, markanızın hedef kitlesinin tüm görselin ayrıntılarını feed’lerinde görmesini sağlar.
  • Beslemede, Pinler sabit 236 piksel genişliğinde görüntülenir.
  • Farklı bir en boy oranına sahip Pinler oluşturmak istiyorsanız, Pinterest’in görüntüleri alttan kırptığını bilin.
  • Hem PNG hem de JPEG dosyaları kabul edilir.
Koleksiyonlar için Pinterest resim boyutları Pinler:
  • En boy oranı: 1: 1 (önerilir) veya 2: 3
  • Önerilen boyut: 1000 x 1000 piksel veya 1000 x 1500 piksel
  • Maksimum dosya boyutu: 10 MB
İpuçları
  • Bu biçim, üç küçük görüntünün üzerinde tek bir ana görüntü olarak görünür.
  • Tüm resimler aynı en boy oranına sahip olmalıdır.
  • Koleksiyonlar, mobil cihazlardaki özet akışlarında görünür.
  • Hem PNG hem de JPEG dosyaları kabul edilir.
  • Koleksiyonlar ayrıca Pinterest’te bir reklam biçimi olabilir.
Hikaye Pinleri için Pinterest resim boyutu:
  • En boy oranı: 9:16
  • Önerilen boyut: 1080 x 1920 piksel
  • Maksimum dosya boyutu: 20 MB
Reklamlar ve atlı karıncalar için Pinterest resim boyutları:
  • Uygulama yükleme reklamları: Standart Pinlerle aynı özellikler. 2: 3 en boy oranı önerilir. 1000 x 1500 piksel önerilir.
  • Atlı Karınca Pimleri ve reklamlar: 1: 1 veya 2: 3 en boy oranı. 1000 x 1500 piksel veya 1000 x 1000 piksel önerilir. Bir atlı karıncaya en fazla 5 resim eklenebilir.
  • Alışveriş reklamları: Standart Pinlerle aynı özellikler. 2: 3 en boy oranı önerilir. 1000 x 1500 piksel önerilir.

Tumblr resim boyutları

Tumblr profil fotoğrafı boyutu:
  • Önerilen boyut: 128 x 128 piksel
  • Minimum boyut ve avatar: 64 x 64 piksel
Tumblr banner boyutu:
  • Önerilen boyut: 3000 x 1055 piksel
  • Minimum boyut: 640 x 360 piksel
Gösterge tablosu görünümü resmi:
  • Minimum boyut: 500 x 750 piksel
  • Maksimum boyut: 1280 x 1920 piksel
Tumblr fotoğraf seti:
  • Bir resim: her fotoğraf 500 piksel genişliğinde
  • İki resim: her fotoğraf 245 piksel genişliğinde
  • Üç resim: her fotoğraf 160 piksel genişliğinde
Paylaşılan bir bağlantıdaki veya metin gönderisindeki Tumblr görüntüleri:
  • Bir bağlantıdaki küçük resim 130 x 130 piksel çözünürlükte görüntüler.
  • Bir metin gönderisindeki resimler 125 piksel genişliğinde görüntülenir, ancak tıklandığında genişler.
Tumblr ses gönderisi resim boyutu: 169 x 169 piksel
Tumblr reklamları resim boyutu: 1280 x 1920 piksel (önerilir)

Snapchat görüntü boyutları

Snapchat reklamları resim boyutu: 1080 x 1920 piksel (minimum)
  • En boy oranı: 9:16
  • Dosya türü: JPEG veya PNG
  • Maksimum dosya boyutu: 5MB
Snapchat Geofilter görüntü boyutu: 1080 x 1920 (minimum)
  • En boy oranı: 9:16
  • Dosya türü: JPEG veya PNG
  • Maksimum dosya boyutu: 5MB

YouTube resim boyutları

YouTube profil fotoğrafı boyutu: 800 x 800 piksel (önerilir)
İpuçları
  • En iyi sonuçlar için fotoğrafınızın odak noktasının ortalandığından emin olun.
  • Dosyalar JPEG, GIF, BMP veya PNG olmalıdır. Animasyonlu GIF’ler çalışmaz.
  • Fotoğraflar 98 x 98 piksel boyutunda işlenecektir.
YouTube banner resim boyutu: 2048 x 1152 piksel (minimum)
  • En boy oranı: 16: 9
  • Metin ve logolar için kesilmeden minimum alan: 1235 x 338 piksel
  • Maksimum dosya boyutu: 6MB

Kaynak: En iyi YouTube kanalı resmi nasıl yapılır (artı 5 ücretsiz şablon).

YouTube video boyutu: 1280 x 720 piksel (minimum)
İpuçları
  • YouTube, satış veya kiralama amaçlı videoların daha yüksek piksel sayısına sahip olmasını önerir: 1920 x 1080 piksel.
  • YouTube, HD standartlarını karşılamak için videoların 1280 x 720 piksel olmasını gerektirir.
  • Bu 16: 9 en boy oranıdır.
YouTube küçük resim boyutu: 1280 x 720 piksel

TikTok görüntü boyutları

TikTok profil fotoğrafı boyutu: 20 x 20 piksel (yüklemek için minimum boyut)
İpuçları
  • Minimum yükleme boyutu 20 x 20 olsa da, geleceğe hazır olması için daha yüksek kaliteli bir fotoğraf yükleyin.
TikTok video boyutu: 1080 x 1920
İpuçları
  • Tik Tok videoları için ideal en boy oranı 1: 1 veya 9: 16’dır.